Jak stworzyć własną stronę internetową?

wwwKażdy z  nas wie, że aby zaistnieć w Internecie potrzebna jest do tego strona internetowa. Firmy, które jej nie posiadają już tracą punkty na samym początku. Jeśli nie możemy znaleźć w sieci, to chyba nie istnieje albo nie można jej zaufać.

Etap budowania

Dzisiaj stronę internetową może stworzyć tak naprawdę każdy. Umożliwia nam to specjalny program do tworzenia stron internetowych. wiele osób rozpoczyna również od szablonów stron czy witryn typu WordPress. Jeśli zaś myślimy o stawianiu większej strony, warto do tego zatrudnić profesjonalistów. Wystarczy zajrzeć do Internetu, a przekonamy się, ile firm i agencji oferuje takie usługi. Najlepiej jest wybrać taką, która ma szerokie portfolio i doświadczenie w budowaniu stron podobnych do naszej. Większe firmy czy agencje bardzo często na stałe współpracują z copywriterami i grafikami, którzy mogą nam pomóc stworzyć dobry content strony.

Etap projektowania

Gdy już zdecydujemy się, an któreś z powyższych rozwiązań, kolejnym etapem jest projektowanie strony. Nawet najlepsza strona nie zapracuje na siebie, jeśli będzie nieprzemyślana, nieintuicyjna, a jej zawartość będzie po prostu słaba. Oto podstawowe elementy, z których powinna składać się nasza witryna:

– Nazwa firmy oraz logo – powinno być widoczne tak, aby każdy, kto odwiedza nasza witrynę, wiedział, na jakiej stronie się znajduje

– Kontakt – może się to wydać dziwne, ale niestety wiele firm zapomina o tej zakładce lub umieszcza te dane w mało widocznym miejscu. To błąd!

– Informacje o firmie – dobrze jest umieścić kilka słów na temat firmy, jej działalności i historii. Najlepiej, aby był to krótki, acz treściwy tekst. Ludzi zazwyczaj nie lubią tzw. bełkotu marketingowego.

– Produkty/usługi – w zależności od tego, jaką działalność prowadzimy, co oferujemy, wszystko to powinno zostać przedstawione logicznie, najlepiej z podziałem na kategorie, tak aby każdy bez problemu mógł znaleźć to, czego szuka.

– Treść – bardzo ważne są równiż opisy. Ich język powinien być dostosowany do branży,w  której działamy. Nie powinny być zbyt długie, ale też nazbyt lakoniczne. Duże znaczenie odgrywa rodzaj oraz wielkość i kolor czcionki.

– Każdą treść należy okrasić zdjęciem.  Wiele mówi się o tym, ze to zdjęcia sprzedają produkt.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s